مرکز خرید سیر اصل همدان

ادویه محلی بندرعباس یکی از مواد غذایی بسیار با ارزش است که در درمان بسیاری از بیماریها کاربرد دارد و مفید بودن آن بر هیچکس پوشیده نیست و بسیار در غذاها به دلیل بهتر کردن عطر و طعم غذا مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین سیر کشور را می توان سیر اصل همدان نام برد. زیرا آب و هوای همدان بسیار سازگار با تولید و پرورش این محصول مفید است.

مرکز خرید سیر اصل همدان

مزیت خوردن سیر به صورت ناشتا

مزیت خوردن سیر به صورت ناشتا همان گونه که قبلا گفته شد همدان به دلیل داشتن زمین های حاصلخیز مکان مناسبی برای کشت و پرورش سیر است و سالانه هزاران هکتار از اراضی این استان زیر کشت این محصول است و هر سال به کشورهایی همچون مصر، هند، روسیه، چین،کره جنوبی و … صادر می گردد و می توان سیر همدان را سیر جهانی و همدان را صادرکننده اصل نامید اما متاسفانه به دلیل زیرساخت های نادرستی که در صادرات سیر وجود دارد، این نمک سنگی نتوانسته جای خود را در بازار جهانی آن طور که شایسته است پیدا نماید و مستلزم همکاری و پیگیری های مسئولان است.

این ماده ی با ارزش دارای خواص زیادی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای سلامت قلب بسیار مفید است البته اگر آن را به صورت ناشتا به همراه یک لیوان آب مانند قرص میل شود، فشار خون را کاهش می دهد، از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند، از آرتروز جلوگیری می کند و برای استخوان ها مفید است، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، باکتری ها و میکروب های روده را از بین می برد و خواص دیگر که از حوصله ی این بحث خارج است.

این نکته قابل ذکر است که در خوردن این ماده ی پر خاصیت نباید افراط شود چرا که خون را رقیق می کند و امکان خونریزی داخلی را افزایش می دهد پس باید در خوردن آن جانب احتیاط را رعایت کرد و بیماران باید طبق دستور پزشک آن را مصرف نمایند.

توزیع کننده سیر اصل همدان

توزیع کننده سیر اصل همدان توزیع سیر در همدان و در کل کشور اصولا به صورت عمده صورت می گیرد و دلالان این محصول را از باغداران خریداری می کنند و به بازار عرضه می کنند. این محصول را می توان در میادین میوه و تره بار  یافت که به صورت فله به فروش می رسد.

البته امروزه بعضی از میوه فروشان خوش ذوق پوست های اضافه ی سیر را می گیرند و آن ها را در ظروف یکبار مصرف تمیز بسته بندی می کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند و البته فروش و سود بیشتری نیز داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.