فروش عمده موسیر تازه درجه یک

با توجه به آب و هوای کشور ما موسیر در دو نوع کوهی و مزرعه کشت می شود ادویه کاری جمل به دلیل خاصیت بسیار بالایی که دارد مورد توجه قرار می گیرد و به صورت عمده آن را تهیه می کنند.

فروش عمده موسیر تازه درجه یک معمولاً در فصل برداشت آن به راحتی انجام می پذیرد در فصل برداشت با فروش عمده می توانید به سود مناسب تری دست پیدا کنید.

 

روش نگهداری از موسیر تازه چگونه است؟

موسیر از خانواده سیر و پیاز می باشد و دارای خواص بسیار زیادی است که از موسیر می‌توان در ترشی‌ ها و سالاد ها استفاده کرد.

از آن جا که موسیر گیاه فصلی می باشد و فقط در فصل بهار می توان آن را به صورت تازه پیدا کرد استفاده از آن بسیار سودمند می ‌باشد پس می توانیم از طریق راه های گوناگون موسیر را برای فصل های دیگر سال نگهداری کنیم.

چند روش نگهداری موسیر تازه را با هم بررسی می کنیم.

  • می توانیم موسیر های تازه را تمیز کرده و در سرکه از آن ها نگهداری کنیم تا بتوانیم هر زمان که به آن نیاز داریم از آن استفاده کنیم.
  • همین طور می توانیم موسیر تازه را در آب نمک نگهداری کنیم و به حالت شوری از آن استفاده کنیم.
  • یک روش دیگر برای نگهداری موسیر تازه این است که آن را تمیز کرده و در ظرف در بسته قرار داده و در فریزر از آن نگهداری کنیم تا بتوانیم در صورت نیاز به صورت تازه در دسترس داشته باشیم.
  • مهم ترین روشی که می‌ توانیم از موسیر نگهداری کنیم خشک کردن آن می باشد بدین ترتیب که ادویه کاری قوطی سبز را بعد از تمیز کردن به صورت ورقه ورقه می کنیم پس از شستشوی این ورقه ها آن ها را بر روی پارچه تمیز پهن کرده تا خشک شود.

پس از خشک شدن این ورقه ها می توانیم برای استفاده راحت تر آنها را پودر کرده و مورد استفاده قرار دهید اما توصیه می‌شود که آن را کم کم پودر کرده زیرا عطر و طعم و خاصیت خود را به مدت طولانی از دست می ‌دهد.

موسیر تازه را از کجا بخریم؟

استفاده از موسیر به عنوان یک چاشنی و دارو از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و تا امروز نیز ادامه دارد.

با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب کشور ما دارد در در برخی نقاط این محصول کشت می شود در مناطقی که آب و هوای گرم و خشک دارند و همچنین در مناطق شمالی کشور موسیر کاشت و برداشت می شود.

برای خرید موسیر تازه ارگانیک می ‌توانیم به صورت مستقیم به مراکز کاشت آن مراجعه کرده و در فصل بهار که این محصول برداشت می‌شود آن را تهیه کنید.

البته در برخی از فروشگاه ها و عطاری ها نیز موسیر تازه را ارائه می دهند.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.