صادرات سیر همدانی به کشور های همسایه

سیر همدانی از معروف ترین و بهترین سیرهاست که صادرات آن به کشورهای همسایه انجام می شود تا نیاز بازار آن ها تامین گردد.‌ سیر و پیاز امروز میدان یک مواد غذایی و گیاهی است که ارزش غذایی و خاصیت های فوق العاده ای دارد و تقریبا در همه خانه ها از آن استفاده می شود.

صادرات این محصول هر ساله با بهترین شکل صورت می گیرد تا مشتریان بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.

صادرات سیر همدانی به کشور های همسایه

چگونگی کاشت سیر در همدان

چگونگی کاشت سیر در همدانسیر و سیب زمینی 1401 یک گیاه ارزشمند است که در کشور ما تولید بالایی دارد. یکی از شهرهایی که به تولید سیر مرغوب می پردازد، همدان است که می تواند درصدی از نیاز بازار را تامین کند.

کاشت و برداشت سیر نیاز به مهارت هایی دارد که هر تولیدکننده باید آن را بداند تا بتواند سیری درجه یک و با کیفیتی را وارد بازار کند.

سیر مانند پیاز برای کیفیت بهتر و بزرگ شدن نیاز به نور کافی روز و حرارت دارد. به غده سیر در زمان تولید تا برداشت نباید سرما برسد، وگرنه همانطور کوچک باقی می ماند و رشد نمی کند.

امروزه، کاشت سیر در چند روش انجام می شود که رایج ترین آن روش جوی پشته ای است که بیشتر تولید کنندگان از این روش استفاده می کنند‌. البته روش کرتی هم مرسوم است که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در روش جوی پشته ای، سیر کوچکی که برای کاشت در نظر گرفته می شود، باید حداقل ۳ تا ۵ سانتیمتر زیر خاک قرار گیرد تا رشد کافی داشته باشد.

در ضمن، در جاهایی که هوا سردتر است، چون سیر به گرما نیاز دارد، عمق خاک باید بیشتر از ۵ سانتیمتر باشد.

همچنین، فاصله بین سیرچه ها باید خوب رعایت شود، این فاصله نباید از ۷ سانتیمتر کمتر باشد، چون سیرچه نمی تواند خوب رشد کند و در هنگام برداشت کوچک و بی کیفیت می شود. پس هر چه فاصله بیشتر باشد، حاصل سیر بهتر خواهد بود.

سیر مرغوب بیشتر در خاک هایی رشد کافی دارد که بسیار قوی و حاصلخیز باشد. خاک هایی که رطوبت زیاد دارند، سیر خوبی از آن حاصل نمی شود و پیاز سیر خیلی زود حالت پوسیدگی پیدا می کند.

بهترین زمان برای کشت این محصول، زمانی است که آن منطقه سرمای خود را شروع کرده باشد و تا آخر فصل آبان می توان سیر را کشت کرد.

صادر کنندگان انواع سیر همدانی به عراق

صادر کنندگان انواع سیر همدانی به عراقانواع سیر هر ساله توسط صادر کنندگان سیر وارد کشورهای دیگر از جمله عراق می شوند تا نیاز بازار آن ها هم رفع گردد.

خوشبختانه با فروش غیرحضوری، صادر کنندگان می توانند این محصول را به صورت آنلاین به فروش برسانند.

این مرکز به عنوان یک صادر کننده معتبر و بزرگ است که انواع سیر همدان را با بسته بندی استاندارد و مناسب به دست مشتریان می سپارد تا نظر آن ها را جلب کند.

این فروشگاه صادر کننده بهترین شرایط را برای فروش انواع سیر در نظر می گیرد و همیشه کیفیت بالا را اولویت کارش قرار می دهد و سیرهای درجه یکی را به عراق می فرستد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.