قیمت انواع موسیر خشک در کشور

موسیر گیاهی بومی آسیا بوده که ریشه آن به ایران باز میگردد. این محصول سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و در طب سنتی نیز توجه ویژه ای به آن می شود. در حال حاضر انواع و گونه های زیادی از ادویه محلی بندرعباس در ایران رشد می کند که بخشی از آن به صورت خشک شده عرضه می گردد.

قیمت موسیر خشک مقدار ثابتی ندارد و بسته به نوع آن, محل کشت، خرید جزء یا عمده و همچنین شرایط روز بازار متغیر است.

قیمت انواع موسیر خشک در کشور

آشنایی با روش خشک کردن موسیر

آشنایی با روش خشک کردن موسیر از موسیر های خشک می توان در تهیه ماست موسیر و یا ترشی ها استفاده کرد. علاوه بر امکان تهیه این محصولات به صورت آماده از باراز امکان خشک کردن آن در منزل نیز وجود دارد و این کار به راحتی قابل انجام است. در ادامه با بهترین روش برای خشک کردن نمک سنگی آشنا خواهیم شد.

پس از تهیه موسیرهای با کیفیت و سالم آنها را پوست بکنید و بشویید و بعد موسیرها را به صورت کاملا یک اندازه حلقه کنید. سعی کنید ضخامت موسیرها متناسب باشد نه ضخیم و نه نازک. موسیرهای حلقه شده را به ظرف آب سرد منتقل کرده و اجازه دهید یک روز تمام در ظرف باقی بمانند و البته هر چهار ساعت یکبار آب ظرف را عوض کنید. پس از این مدت موسیرها را روی پارچه ای مناسب و تمیز پهن کرده و اجازه دهید تا کاملا خشک گردند برای تسریع در خشک شدن آنها می توانید از ابزارهایی نظیر پنکه نیز استفاده کنید.

اکنون موسیر های خشک شما کاملا آماده و قابل مصرف است. آنها را در ظرف درب دار نگهداری کنید و حتما در جای خشک و خنک قرار دهید. هر موقع نیاز به موسیر داشتید به مقدار لازم از ظرف برداشته و در آب بخیسانید و بعد مصرف کنید.

توجه داشته باشید که می توان با این موسیرهای خشک پودر موسیر نیز تهیه کرد ولی از آنجایی که موسیرها زود عطر و طعم خود را از دست می دهند به صورت یکجا آسیاب نکنید بلکه هربار متناسب با مقدار مورد نیاز بخشی از موسیرها را از ظرف خارج و بعد آسیاب نمایید.

صادرات عمده موسیر خشک

صادرات عمده موسیر خشک از آنجایی که موسیرهای خشک ایرانی کیفیتی درجه یک و مثال زدنی دارند و کشورهای زیادی در دنیا خواهان خرید آن هستند، در حال حاضر صادرات عمده انواع موسیر خشک ارگانیک و طبیعی به کشورهای منطقه و اروپایی صورت می گیرد که این مجموعه نیز یکی از فعالان حضور در بازار صادراتی انواع موسیر ایرانی خشک است.

برای آشنایی بیشتر با بازارهای صادرات این محصول و همچنین خرید موسیر خشک با کیفیت صادراتی و درجه یک به صورت عمده با مشاوران فروش ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند. تهیه این محصول به هر میزان درخواستی و ارسال آن به سراسر کشور امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.