فروش سیر فله ای ارگانیک به صورت تضمینی

کشت و پرورش سیر تازه ۱۴۰۱ در شهر های مختلف ایران از جمله همدان، تبریز، اهواز، کرمان و … با بهترین کیفیت انجام می شود. سیر به دو صورت تازه و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد و نمونه ی ارگانیک آن به دلیل کشت ویژه و به دور از سموم و آفات خاصیت بیشتری دارد. فروش سیر فله ای ارگانیک به صورت تضمینی در این سایت صورت می گیرد.

فروش سیر فله ای ارگانیک به صورت تضمینی

سیر ارگانیک را به صورت فله ای بخریم یا بسته بندی؟

سیر ارگانیک را به صورت فله ای بخریم یا بسته بندی؟در کشت و پرورش سیر ارگانیک هیچگونه سموم شیمایی و آفت کش های کشاورزی استفاده نمی شود و سیر به طور طبیعی رشد می کند. این سیر دارای ارزش غذایی و خواص فراوانی می باشد که در بسیاری از شهر های ما به این طریق پرورش می یابد و به صورت تازه و یا خشک شده ارائه می شود.

مشتری با توجه به نیاز و بودجه ی خود می تواند سیر ارگانیک را به صورت بسته بندی یا فله ای انتخاب و خریداری نماید، البته خرید سیر به صورت عمده و فله قیمت پایین تر و مناسب تری نسبت به خرید جزئی دارد.

سیر تازه ارگانیک باعث حفظ سلامت قلب شده و از تشکیل تومور های سرطانی پیشگیری می کند همچنین یک آنتی بیوتیک طبیعی بوده و در برابر انواع عفونت ها و سرما خوردگی از بدن محافظت می کند. سیر تازه دارای خاصیتی ضد التهابی بوده و باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی می شود.

سیر علاوه بر استفاده ی خوراکی و طعم دهنده در غذا در محصولات آرایشی بهداشتی کاربرد زیادی دارد و در تولید انواع شامپو و صابون همچنین انواع کرم ها به دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد.

بزرگترین فروشگاه انواع سیر تازه صادراتی

بزرگترین فروشگاه انواع سیر تازه صادراتیبزرگ ترین شرکت و فروشگاه سیر سیاه در تهران تازه انواع این محصول را به صورت ارگانیک در دو رنگ سفید و قرمز علاوه بر ارائه در داخل کشور آن را به کشور هایی نظیر روسیه، ترکیه، عمارات، عمان، قطر، هند، ارمنستان، گرجستان، کویت و … صادر می کند و به دلیل کیفیت مرغوب سیر تازه صادراتی در کشور های مقصد نیز دارای مشتریان و متقاضیان فراوانی بوده و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

انواع سیر صادراتی مرغوب در استان هایی از جمله همدان، گیلان، هرمزگان، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان و … با بهترین کیفیت تولید می شود. از ویژگی های سیر صاداراتی درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفت و بدون هیچ گونه کبودی می باشد.
  • دارای بسته بندی بهداشتی و استاندارد است.
  • درشت و با کیفیت است.
  • دارای ظاهری سالم و رنگ مناسبی است.
  • پوست شفافی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.