صادرات سیر اصل همدان

سیر تازه ۱۴۰۱ اصل همدان یکی از کشت های مهم در این شهر است. این سیر به کشور های زیادی صادر می شود، مانند عراق ترکیه و کشور های اطراف فارس خریداران پرو پا قرص سیر همدان هستند، سیر همدان دارای خواص بی نظیری است اگر در فصل بهار و تابستان در شهر همدان گذر کنید بوی این کشت کاملا به مشامتان خواهد رسید. سیر همدان قطب اصلی تولید سیر در ایران است که از مرغوبیت زیادی برخوردار است، سیر علاوه در همدان در شهر های گیلان و اصفهان و زنجان و خوزستان و کرمان هم  کشت می شود.

صادرات سیر اصل همدان

راه شناخت سیر اصل همدان

راه شناخت سیر اصل همدان قیمت سیر سیاه در تهران اصل بسیار مقرون به صرفه می باشد. و در همه جای ایران قابل تهیه می باشد. سیر همدان به اکثر شهر های ایران صادر شده و در کارخانجات نیز برای تولید سوسیس و کالباس از آن استفاده می کنند،  مصرف سیر فشار خون را کاهش داده و گلبول های سفید خون را افزایش می دهد.

خواص سیر بی نظیر است و مصرف آن برای روده بسیار مفید و باعث از بین رفتن باکتری میکروب و قارچ عفونت از روده می شود. تولید سیر در این شهر باعث اشتغالزایی فراوانی برای مردم این شهر شده و در کشت این محصول از آب خیلی کمی استفاده می شود. ایران رتبه ۲۵ در بین سایر کشور ها در تولید سیر داشته و آسیا هم رتبه اول در جهان دارد.

از سیر در همه ترشی ها و اکثر غذا ها استفاده می کنند سیر در غذا بوی مطلوبی دارد شاید مصرف سیر نپخته دهان را بد بو کند اما سیر پخته تاثیری در بوی دهان ندارد. سیر سرشار از ویتامین c و پتاسیم اهن  و ویتامین های گروه B است. مصرف سیر باعث تقویت سیستم دفاعی بدن شده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلو گیری می کند.

قیمت سیر صادراتی در همدان

قیمت سیر صادراتی در همدان صادرت  سیر همدان بسیار پررونق بوده. و همان گونه که ذکر شد به کشور های زیادی صادر می شود.  سیر تسویه ساز خون بوده و تمامی تومور های سرطانی در بدن را نابود می کند.  سیر از تنگی نفس جلو گیری کرده و درمان کننده سل می باشد. سیر برای پوست بدن مفید بوده و نابود کننده میکروب در روده می باشد.

مصرف سیر باعث رفع درد دندان و رفع سینوزیت و خروسک در کودکان می شود. و بوی بد سیر با مصرف شیر عسل و یا سیب از بین می رود. مصرف سیر برای قلب مفید بوده و از بروز بسیاری از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند.

اگر میخواهید سیر درجه یک همدان را دریافت کنید به شما پیشنهاد می کنم با مشاورین ما تماس گرفته تا در اسرع وقت آن را برای شما ارسال نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.