خرید موسیر سبز ارگانیک

موسیر سبز ارگانیک، محصولی با طبع گرم و خشک است که به عنوان چاشنی یا طعم دهنده در ماست، ترشی و سایر غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص شگفت انگیز درمانی می باشد؛ موسیر سبز در این فروشگاه با کیفیت عالی و قیمتی بسیار مناسبتر از سایر مراکز به فروش می رسد و به همین علت مورد توجه خاص متقاضیان خرید این محصول از سراسر کشور می باشد.

خرید موسیر سبز ارگانیک

طریقه مصرف موسیر سبز را بدانید؟

طریقه مصرف موسیر سبز را بدانید؟ موسیر یا همان سیر کوهی، دارای انواع مختلفی از مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن می باشد و به همین علت، برای پیشگیری  از بیماری های زیادی همچون فشار خون، بیماری های گوارشی و بیماری های قلبی و عروقی مفید می باشد.
مزیت اصلی موسیر نسبت به سیر طعم خوب آن است و برخلاف سیر باعث بوی ناخوشایند در دهان نمی شود؛ در ادامه به ذکر نکاتی خواهیم پرداخت تا طریقه های صحیح مصرف موسیر را بدانید:

  1. موسیر تازه را برش زده و در آب قرار دهید تا چند روز بماند و آب آن را مرتب عوض کنید تا مزه تندش را از دست بدهد و سپس با سرکه و ادویه جات، فلفل و زردچوبه مخلوط کنید تا ترشی بسیار خوشمزه ای بدست بیاید.
  2. موسیر را می توانید سرخ کنید و پوست آن را جدا کرده و به شکل پوره در سوپ استفاده کنید.
  3. موسیر تازه به همراه فلفل، پونه و ماست کم چرب، برای تهیه ماست موسیر مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. اگر موسیر تازه در اختیار نداشتید، می توانید از پودر موسیر یا موسیر خشک در هر یک از موارد بالا استفاده کنید تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

فروش عمده موسیر سبز به صورت عمده

فروش عمده موسیر سبز به صورت عمده موسیر سبز به صورت عمده ای و در بسته بندی هایی با وزن های گوناگون و متناسب با تقاضای مشتریان به بازار عرضه می شود؛ قیمت این محصول هم با توجه به کیفیت و میزان خرید تعیین می گردد.
فروش کلی موسیر از طریق همین مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود؛ برای این که نمونه های مرغوب  و درجه یک این محصول را زیر قیمت بازار سفارش دهید، تنها کافی است یکی از روش های ارتباط با کارشناسان فروش را انتخاب کنید تا پس از استعلام قیمت ها و ثبت سفارش، موسیر ارگانیک و اصل برایتان ارسال گردد.
اغلب خریداران عمده ی موسیر تازه، شامل کارحانجات تولیدکننده ترشی و مواد غذایی دیگر و همچین فعالین بازار میوه و تره بار کشور می باشند و تامین نیاز بازار داخلی از اولویت های این مرکز می باشد.
استان همدان، قطب تولید موسیر در کشور می باشد، اما کشت این محصول در استان های دیگری همچون اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز به شکل گسترده ای انجام می شود؛ به طور کلی بازار خرید و فروش موسیر ایرانی در خارج از کشور هم رونق خاصی دارد و صادرات این محصول به کشورهای آسیایی و اروپایی، توسط شرکت های متعددی انجام می شود.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.